De laatste week - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

De laatste week

Door: Truus en Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

23 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Zo we zijn aan de laatste week bezig en die vliegt om. Gisteren bij het zwembad gelegen en hoewel er veel wolkenvelden waren was het toch lekker en in de avond hadden we toch een rood kleurtje opgedaan. In de avond laten we ons nog steeds per taxi naar de pleubo brengen.en daar heb je veel eettentjes dus genoeg keuze en de ene keer beter als de andere maar bijna altijd erg klekker.en dan nemen we een lekker afzakkertje en dan een taxi naar huis en is de dag alweer om. Veel zon toegewenst en vooral wat warmte dan is het volgende week beter als we weer thuis zojn.

• 23 Februari 2013 - 14:17

Hoi,
    Het is hier nog koud. 2 graden onder nul.
    Vrijdag nog even bij de dokter langs geweest. Het was toch een ader ontsteking.
    Met zalf insmeren en ijscompressie. Vanmiddag lekker bami gegeten.
    Veel meer nieuws heb ik niet.

De groetjes, Henk.

• 24 Februari 2013 - 11:50

H.J. Calis:

Blijf nog maar een poosje. Er ligt weer sneeuw. Ende temperatuur ligt zo rond vries punt.
    Het is berekoud. ik heb gisteren nog niet zo koud gehad deze winter.
    Vrijdag is de schaatsen rijdster Adje Keulen-Deelstra op 74 jarige leeftijd aan een hersenbloeding overleden.
    Meer nieuws heb ik niet. Dag !!! Henk.

• 24 Februari 2013 - 14:44

Maria:

Lieve vacantiegangers,

In het zwembad kijken we weer verlangend naar je uit,Truusje! Genieten jullie maar even van het zonnige weer. Hier sneeuwt hier nog flink, ofschoon de barometer op 0 staat.Maar alles is wel weer mooi wit. Pas na Woensdag gaat de themometer weer ietsje omhoog.
    Gerda wordt morgen aan haar hoofd geopereerd, en daarna moet ze a.s. Woensdag in Blaricum ziekenhuis met plastische chirurgie een mooi nieuw huidje op de operatiewond geplaatst worden. Ze ziet er best tegen op, en dat begrijp ik goed.Ik ben verleden week nog bij Corrie op bezoek geweest.Ze is erg mager en voelt zich ook erg moe. Annemiek is net weer terug van een week Frankrijk.Ze komt voortaan 2 keer in de week zwemmen.
    Ik wens jullie nog een paar fijne dagen, en kom daarna maar weer zo gauw mogelijk in het zwembad, Truusje! We kijken nu al naar je uit!
    Veel liefs van
    Maria

• 26 Februari 2013 - 13:04

H.J. Calis:

Het is nog steeds waterkoud. Met een temperatuur rond het vriespunt. Eind van de week gaat de temperatuur stijgen naar 5 of 6 graden. De felle oosterwind is gaan liggen. Misschien wordt toch nog voorjaar.Ik heb echt wel een beetje behoefte aan wat warmte en zon.

De groetjes. Henk.