Een rustige dag - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Een rustige dag - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Een rustige dag

Door: Gon en Truus

Blijf op de hoogte en volg Gon

05 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo iedereen. Eerst Bernadette van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren van ons hier . En Carla het is hier ruim 20 graden dus heerlijk. Vandaag hebben we lekker bij het zwembad doorgebracht en alleen vanmiddag een broodje wezen eten. Nu zijn we weer voor de diner op stap en naar een andere gelegenheid. We hebben met z,n vieren een mixt grill besteld dus ben benieuwd hoe het zal smaken. Het broodje voor die tijd met de sausjes zijn al erg lekker. Nu de groetjes en tot het volgende kattebelletje maar weer.

• 06 Februari 2013 - 10:46

Maria:

Fijn dat jullie het zo goed hebben met elkaar ,het zonnige weer,en lekker eten en drinken.
    Hier gaat alles goed. Ik mag sinds afgelopen Maandag weer zwemmen,maar met mijn hoofd blijf ik boven water.Het was heel rustig vanochtend,alleenWil en Lenie,en later Nout en Corrie Arend en nog een paar. Er lag 6 cm. sneeuw.Ik ben met de auto naar het zwembad gegaan.De weg was goed,want het dooit rond de 0 graden. Het is ngg prachtig wit buiten vooral op de bomen en de huizen. Het is nu half 11 en de zon schijnt met een strakblauwe lucht.
    Ik ga straks wel weer even op mijn nieuwe driewieler rijden. Het gaat elke dag beter,maar ik durf het buurtje hier nog niet uit!! Genieten jullie maar lekker,en kom helemaal tot rust.
    Veel liefs van
    Maria