Costa tequise - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Costa tequise - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Costa tequise

Door: Gon en Truus

Blijf op de hoogte en volg Gon

01 Februari 2013 | Nederland, Bussum

Hallo iedereen,
Hier is dan ons eerte verslag. We hadden een goede vlucht gehad en goed geland. Dank aan de piloot die het goed heeft gedaan. Dus dan bus gezocht via de hostes. Die bracht ons naar appartement Sand Beach. Een mooi en chic hotel met van alles en nog wat. Bars restaurants beutysalons massages en zes zwembaden en we hebben nog niet alles gezien. Dan even een drankje zoals gewoonlijk en dan ons schoonheidsslaapje want drie uur opstaan is wel vroeg. Dan gaan we uit eten nadat we koffie hadden gedronken. Heerlijk alle vier namen we een lamsbout en die was overheerlijk. Dan naar huis en vroeg naar bed. Vanmorgen acht uur wakker en dan Bart brood halen. Dan komen Piet en Truus ontbijten.Dan schiet ons te binnen 1 Februari . truus van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en dat we nog maar vaak samen op vakantie mogen gaan. Dan gaan we naar de meeting. En nu aan de koffie. Nu de groetjes van ons viertjes vanuit een warm en zonnig Lanzarote. truus Piet en Bart en Gonda.

• 01 Februari 2013 - 13:38

Henk En Mieke:

Truus van harte met je verjaardag. Genieten jullie maar lekker in het zonnetje groejes Henk en Mieke

• 01 Februari 2013 - 15:04

Maria Schröder:

Hallo,alle vier!
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen,en dat jullie hotel naar wens is.
    Truus, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Maak er maar een gezellige dag van met een lekker kopje koffie met gebak, zonnetje erbij etc.Je verdient het,hoor!

Maandag mag ik voor het eerst weer zwemmen. Alle wondjes zijn dicht.Heerlijk! vanaf nu gaat het elke dag beter worden.9 April moet ik weer bij de dermatoloog terug komen,en dan zal hopelijk mijn huid weer glad en mooi zijn.
    Een heel fijne dag verder.Veel liefs van
    Maria

• 01 Februari 2013 - 18:07

Tilly En Cor:

Hallo vakantiegangers,

TRUUS van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We zullen er vanavond er een borrel opnemen dat doen jullie toch ook?
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en nu lekker zijn uitgerust dan kan de vakantie beginnen geniet ervan. Tot een volgende sms

• 01 Februari 2013 - 18:29

José:

Hoy Gon en Bart,
    Dus leuk en gezellig op Lanzarot,,,, Ben ik met Bertus geweest en vond het er erg mooi, Wij hebben toen een Safarie reisje met een landrover gedaan, erg leuk maar vreselijk stoffig! ook de exursie door het lava gebied erg mooi en indrukwekkend, nou ja je ziet alles vanzelf wel en pas op voor de kamelen ze bijten, Ha ha ha veel liefs en veel plezier José

• 01 Februari 2013 - 18:32

Natascha:

Fijn dat alles goed is verlopen. Tante Truus, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Zo te lezen hebben jullie genoeg uit te proberen daar ;-)
    Groetjes en een dikke kus van ons x

• 02 Februari 2013 - 00:27

Ilona:

Lieve Truus van harte gefel iciteertmet je verjaardag,we hopen dat het een fijne vacantie word, maar dat zal wel lukken het is nu 12 uur geweest, wij gaan zo naar bed , jullie liggen er denk ik al in, voor morgen weer een fijne dag , en heel veel plezier, dikke kus van ons STeef en Ilona