Markt - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Markt - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Markt

Door: Truus en Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

10 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo luitjes.
Gisteren was het donkere wolken en storm dus niets ondernomen als alleen eten en drinken. Vanmorgen scheen de zon en was de wind iets afgezwakt. Om kwart voor negen was de bus voor het complex om ons naar de markt in Tequise te brengen. Het is de vroegere hoofdstad van het eiland. Een leuk plaatsje. Hier is een grote zondagsmarkt heel leuk. De mannen hadden het na een tijdje voor gezien en zochten een terrasje. Later op een gezellig pleintje in de zon. De dames struinde verder de markt af. Er waren heel veel sieraden. Een beetje kleding wat tassen schoenen en de gebruikelijke dingen op zo,n markt. De centen bleven in de portomonee. O ja Truus heeft een trui en vest voor Piet gekocht. Om half een weer terug naar huis en dan lekker bij het zwembad genieten van de zon. Dan nu weer eten en de dag was weer gezellig en gevuld. Groetjes van hier uit en sterkte met jullie witte wereld. Het is erg mooi maar ook zo koud.

• 10 Februari 2013 - 21:11

Wendy:

wat ben ik jaloers op jullie!!!!ik ben die sneeuw zoooo zat kunnen julie niet wat zon sturen????
    dikke kus wendy

• 11 Februari 2013 - 11:51

Henk Calis.:

Hallo Lieverds,
    De sneeuw is een mooi gezicht, maar je kan de deur niet uit,dat is het nadeel.
    Het wordt misschien beter als jullie thuis komen.Het is vervelend,dat ik niet naar zwembad kan.
    Ook bij het zwembad werken ze met een soort bankpas.Het kost € 47,50 inclusief pasje.
    Het werkt als chipknip er zitten 12 baden op. Het is een zaak van opnieuw opladen bij de kassa.
    Wat het dan kost zie ik wel. Zo hebben weer wa bij gepraat.Tot weder horen.
    Laat je even weten of je alles in goede orde ontvangen hebt.Dag!!!! Henk.

• 11 Februari 2013 - 16:01

Marius En Geertje:

Hallo lieve mensen, net jullie berichtje gelezen, ik zit lekker bij de kachel ,want het is hardstikke
    koud vandaag. Marius had de meisjes met de auto uit school gehaald om een broodje te eten ,was weer gezellig. Fijn dat het weer nu wat beter wordt dan kunnen jullie er lekker op uit! Vanavond ga ik weer lekker zingen , hoewel het niet erg lokt om naar buiten te gaan, maar thuis blijven heeft ook geen zin
    want er moet heel wat geleerd worden voor de komende concerten. Nou dat is het dan voor vandaag ,
    geniet lekker verder !!!!!

Lieve groeten van ons
    Geertje