26 februari - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 26 februari - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

26 februari

Door: Truus en Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

26 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo iedereen,Allereerst willen we Wim feliciteren met zijn 64 ste verjaardag. Nog vele jaren van ons toegewenst. We zullen hier op je proosten.
Vanmorgen scheen de zon en de wind was verdwenen dus ervan profiteren. Bij het zwembad gelegen en een kopje koffie en met lunchtijd thuis een broodje halen. Een schoonheidsslaapje is ook niet weg en na het slaapje is de zon verdwenen. Dus wij blij dat we het er vanmorgen van hebben genomen. Nu even een drankje in de bar. We willen alvast iedereen bedanken voor de reacties. Met Truus en Barts ruggen gaat het soms redelijk met de pijnstillers maar soms ook niet.Dan doen we rustig aan.donderdag in de morgen gaan we terug en morgen de koffers pakken dus ik weet niet of we morgen nog wat schrijven dus tot vrijdag thuis maar weer. Zonnige groetjes van ons viertjes tot ziens

• 26 Februari 2013 - 19:50

Louis En Carola:

Hallo allemaal, jeetje wat gaat het toch snel allemaal zijn jullie alweer aan de laatste dagen bezig en truus en bart doe voorzichtig en rustig aan want je rug moet een leven mee en daar moet je zuinig op zijn. Ga ze nog een paar dagen genieten en we zien jullie hopelijk vrijdag weer gezond en wel weer thuis. En als jullie nog een cadeautje voor ons allemaal mee willen nemen dan is een beetje zon en warmte niet verkeert. groetjes en een behouden vlucht, louis en carola

• 26 Februari 2013 - 22:16

Tilly En Cor:

Hallo bijna ex vakantiegangers
    Het zit er weer bijna op voor jullie. Nu de sneeuw is hier ook vertrokken maar het is nog geen zomer.
    Zijn weer blij dat jullie terug komen het is wel erg stil en mis mijn loopje naar jullie maar aan de andere kant is wel leven genoeg.
    We wensen jullie een goede vlucht terug en vraag of de piloot zijn navigatie aanzet dan kan hij de weg wel vinden.
    Goede vlucht
    Cor en Tilly

• 28 Februari 2013 - 11:40

H.J. Calis:

Ik wens jullie goede reis.Dag!!! Henk.