Truus en Gon - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Truus en Gon - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Truus en Gon

Door: 11februari

Blijf op de hoogte en volg Gon

11 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo luitjes.
Vandaag heerlijk van de zon genoten. Woensdag gaanwe. Met de noordroute mee en donderdag denk ik dat we naar Arrecife gaan want Bart,s gehoorapperaatjes zijn de slangetjes los en die kunnen wij er niet goed inkrijgen. Vandaag en morgen zijn de winkels dicht daar in verband met de carnaval. Verder vermaken we ons goed met eten drinken terrasje of lekker in de zon bij het zwembad. Veel lopen doen we niet omdat Bart nog veel last heeft van zijn knie. Daar zullen we als we thuis zijn wel weer voor bij de dokter naar laten kijken. Dot voor dit moment veel groetjes en zonnewarmte voor iedereen. Piet Bart Truus en ikke.

• 12 Februari 2013 - 10:38

Henk Calis:

HALLO Lieverds,
    Het weer is goed. Dus ik ga straks om 12 uur weer zwemmen.
    Ik ben onder de douch geweest en dan nog zwemmen.Water is mij niet vreemd van daag. Dag !!!

• 12 Februari 2013 - 10:47

Henk Calish:

Als op markt leuke T-shirts tegen komt koop er maar een paar.
    L of Lx Truus weet de maat wel. Dag!!! Henk.